Najciekawsze informacje z dziedziny biznesu, prawa czy marketingu
Kontroluj swój biznes pamiętając o chwili relaksu
E-mail: kooperacja@skutecznypartner.pl
Niezależnie od tego, czy jesteś nowy w SEO, czy jesteś zaangażowany w tę dziedzinę od lat, zawsze są nowe rzeczy do nauczenia się. Kluczem...
Może już dawno temu wpisałeś "założyć newsletter" na swoją listę "kiedyś", ale nadal tego nie zrobiłeś. A może masz listę newsletterów, ale nie wysyłasz ich od miesięcy?...
Skuteczność reklamy zależy od jej widoczności. Nawet najlepiej zaprojektowany baner nie spełni swojej funkcji, jeśli pozostanie niezauważony dla potencjalnych odbiorców. Jakich zasad...
Trudno się dziwić, że w cywilizacji obrazu najczęściej poszukiwanymi treściami w social media są filmy. Zobacz, dlaczego warto zainwestować w video i o czym pamiętać, tworząc video na...
Z drukami akcydensowymi stykamy się wszyscy na co dzień, nawet jeśli o tym nie wiemy. Ta tajemnicza nazwa może być myląca, ponieważ druki akcydensowe są naprawdę powszechne, a należą...
Popularność marketingu treści rośnie z roku na rok i coraz więcej firm zamienia na niego tradycyjną reklamę. Content marketing doskonale wspiera działania pozycjonujące stronę, pozwala...
Konkurencja w branży e-commerce cały czas rośnie, dlatego sprzedaż w sieci wymaga odpowiedniej promocji. Pozycjonowanie sklepu internetowego pozwala wypromować stronę w wynikach...
Automatyzacja marketingu to zastosowanie w naszej firmie takich działań marketingowych przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi, które pozwoli nam zebrać jak najlepsze informacje dotyczące...
Strona internetowa jest naszą wizytówką w Internecie, a dodatkowo pracuje na nasze przedsiębiorstwo bez przerwy – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku. Zawsze klient...
Każdy kto będzie chciał promować swoje produkty niezależnie czy w ramach mediów tradycyjnych czy internetowych musi pamiętać, że ważną sprawą będzie przygotowanie ładnych zdjęć...
W tej chwili wiele osób posiada własną firmę. Nie wszyscy jednak odpowiednio inwestują w jej rozwój, reklamę, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie tych stałych. Niestety, podobne...
Przed Tobą organizacja ważnego eventu, uroczystej gali, a może konferencji branżowej? Zadbałeś o lokację, przygotowałeś program, zaprosiłeś prelegentów i uczestników. Kolejnym...
Dzięki korzystaniu z nowoczesnych narzędzi zarządczych, takich jak system EBI24 możemy w prosty sposób dokumentować, księgować i archiwizować każde zdarzenie gospodarcze, skutecznie...
Na decyzje podejmowane przez konsumentów wpływ ma wiele czynników, a aż 2/3 decyzji zakupowych podejmowanych jest na miejscu. To, czy klient kupi dany produkt, uzależnione jest między...
Rozwój systemów elektronicznych, nowe uregulowania prawne dotyczące identyfikacji elektronicznej i usług zaufania, a także wymogi stawiane przedsiębiorcom w postaci plików JPK...
W roku 2017 najgorętszymi tematami w marketingu i e-commerce były machine learning i sztuczna inteligencja. Ostatnie lata to gigantyczny rozwój tych technologii, co pozwoliło na budowanie...
Królujące w przestrzeni szarości, beże i biele; prostota konstrukcji, zwarte były, nieskomplikowane kształty – cechy te są charakterystyczne dla najpopularniejszego ostatnimi czasy...
Opracowanie skutecznej strategii kampanii marketingowej wymaga zaangażowania wielu osób. Kluczową rolę odgrywa nie tylko agencja marketingowa, której zadaniem jest zaplanowanie wszelkich...
Twoi klienci porzucają koszyk zakupowy i nie wiesz nawet dlaczego? Cóż, może wpływać na to wiele czynników. Niewątpliwie jednym z ważniejszych jest zbyt długi proces płacenia za...
Twoi klienci porzucają koszyk zakupowy i nie wiesz nawet dlaczego? Cóż, może wpływać na to wiele czynników. Niewątpliwie jednym z ważniejszych jest zbyt długi proces płacenia za...
Firmy pożyczkowe udzielające tzw. chwilówek wychodzą naprzeciw oczekiwaniom wszystkich obecnych i potencjalnych klientów, ułatwiając im zaciąganie zobowiązań w kanałach direct...
Kryzysy w influencer marketingu wynikają przede wszystkim z tego, że forma ta staje się coraz bardziej masowa. Już teraz influencer marketing jest tym, co dynamicznie zdobywa rynek oraz...
W Polsce, nadal wiele firm w nieznacznym stopniu zabiega o to, jak się rozwijać oraz jak są one postrzegane w sieci. Dlatego, należy podkreślić jak dużą rolę ma pozycjonowanie, a...
Bardzo często przekonaliśmy się o sile plotek, które mogą zarówno zaszkodzić, jak i pomóc. Pewne jest natomiast, że plotka to doskonały nośnik informacji - bez względu na...
Branża reklamowa nie tylko sprzedaje produkty i kreuje wizerunek firm, lecz także napędza wzrost gospodarczy. Utrzymuje media i portale, wspiera konkurencyjność przedsiębiorstw i ma duże...
Mimo rozwoju Internetu oraz urządzeń takich jak smartfony, to wciąż telewizja jest najważniejszym medium w naszym kraju, szczególnie dla ludzi w wieku lat czterdziestu oraz starszych. Ma to...
Pierwszy baner reklamowy składał się tylko z tekstu, ale jego skuteczność była ogromna – kliknął w niego niemal co drugi internauta. Jak projektować reklamy, by generowały...
Firmy coraz więcej wydają na marketing w internecie. Taka reklama jest coraz bardziej profesjonalna i zindywidualizowana. To już nie jest masowy spam, ale wysyłanie e-maili z treścią dobrze...
Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez...
Marketing, PR, reklama mogą na pierwszy rzut oka wydawać się podobnymi obszarami. W praktyce jednak specjaliści z tych dziedzin mają zupełnie różne, chociaż nieraz powiązane ze sobą...
O nas
Najciekawsze informacje z dziedziny biznesu, prawa czy marketingu
Kontroluj swój biznes pamiętając o chwili relaksu
E-mail: kooperacja@skutecznypartner.pl
© Copyright skutecznypartner.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Warto zobaczyć
Firma windykacyjna – jak działa i czym się...
Aranżacja w stylu skandynawskim – jak...