Marketing i reklama Oprawa filmowa eventów i konferencji - wskazówki, które sprawią, że Twoje wydarzenie będzie wyjątkowe

Oprawa filmowa eventów i konferencji - wskazówki, które sprawią, że Twoje wydarzenie będzie wyjątkowe

Przed Tobą organizacja ważnego eventu, uroczystej gali, a może konferencji branżowej? Zadbałeś o lokację, przygotowałeś program, zaprosiłeś prelegentów i uczestników. Kolejnym krokiem jest zaplanowanie oprawy filmowej i fotograficznej - podpowiadamy, o czym pamiętać, aby nadać Twojemu wydarzeniu efekt WOW.

Live streaming, czyli relacja na żywo

Live streaming, relacje na żywo, transmisje online - w ostatnich latach, głównie za sprawą Facebooka i Perisope, stały się szalenie modne. Z powodzeniem znalazły zastosowanie także w profesjonalnych oprawach filmowych eventów. Pomysłów na wykorzystanie tej technologii jest kilka.

Pierwszy, najbardziej oczywisty, to po prostu relacjonowanie imprezy na żywo dla tych, którzy nie mogą w niej osobiście uczestniczyć. Może będą to pracownicy, jednego z oddziałów firmy, którzy nie mogli pojawić się na gali z okazji 20-lecia. A może osoby, które zamiast tracić czas na dojazd na konferencję branżową, preferują obejrzeć wystąpienia kluczowych mówców na ekranie swojego komputera?

Kolejny pomysł, to przebitki na żywo z wydarzenia - np. kluczowe wystąpienia prelegentów, reakcja publiczności, występy artystyczne - wyświetlane w miejscu jego trwania. To świetne rozwiązanie zwłaszcza na dużych imprezach, w których uczestniczą setki, czy tysiące osób. Można wykorzystać do tego celu duży ekran umiejscowiony na głównej scenie (np. ekran kinowy) lub ekrany/telewizory umiejscowione w innych miejscach lokacji eventowej.

Relacja filmowa i zdjęciowa

Twoje wydarzenie na pewno zostanie zapamiętane, jeśli zadbasz o przygotowanie ciekawej relacji filmowej. O czym warto pamiętać? Nie przynudzaj, postaraj się w dynamiczny, żwawy sposób przedstawić przebieg imprezy. Niech będą to migawki z jej najważniejszych i najbardziej barwnych momentów. Nagraj krótkie wywiady z ważnymi osobami i publicznością. Wybierz takie sceny na których pokażesz emocje uczestników. Uwzględnij wyjątkowe chwile - np. pokaz fajerwerków, występ gwiazdy czy uroczyste wręczenie nagród.

Oczywiście oprócz filmu, przygotuj też fotorelację. Wybierz ok. 30 zdjęć, które stanowić będą oficjalną relację z wydarzenia, a jeśli dysponujesz większą liczbą zdjęć, umieść je w chmurze i przekaż do nich dostęp tylko uczestnikom.

Zaskocz i dodaj blichtru

Jak jeszcze możesz zadbać o efekt WOW swojego wydarzenia? Wyświetl na nim video nagrane wcześniej, którego nikt się nie spodziewa. Może będzie to film, na którym ważna osoba, która nie mogła pojawić się osobiście, pozdrawia uczestników eventu? Video przygotowane specjalnie z okazji jubileuszu firmy, albo archiwalne filmy przedstawiające wydarzenia z jej historii?

Blichtru Twojej imprezie doda też ścianka fotograficzna (np. z logo sponsorów) na tle której goście będą mogli pozować do zdjęć - rozwiązanie zaczerpnięte rodem z Hollywood świetnie sprawdza się na wszelkiego typu galach.

Ostatnie i najważniejsze - starannie wybierz firmę, która profesjonalnie zajmie się oprawą filmową i zdjęciową Twojego wydarzenia.

Artykuł autorstwa: Citymind - agencja reklamowa z Wrocławia

citymind

 

Materiał zewnętrzny

O nas

Najciekawsze informacje z dziedziny biznesu, prawa czy marketingu

Kontroluj swój biznes pamiętając o chwili relaksu

E-mail: kooperacja@skutecznypartner.pl