Dlaczego one-click-payment może zwiększyć sprzedaż w Twoim e-sklepie?
Twoi klienci porzucają koszyk zakupowy i nie wiesz nawet dlaczego? Cóż, może wpływać na to wiele czynników. Niewątpliwie jednym z ważniejszych jest zbyt długi proces płacenia za zamówienie. Przejście przez kilka stron, formularze, wpisywanie danych z karty – to wszystko wydaje się czasochłonne. Gdy Twój klient robi drobne zakupy, za niewielką sumę, zwyczajnie ma prawo uznać, że to mu się nie opłaca. Zbyt wielki wysiłek działa skutecznie zniechęcająco. Jak można temu zaradzić?
Elektroniczna portmonetka
Aby przyspieszyć proces zakupowy w internecie, niemal 20 lat temu pojawił się na świecie PayPal. Jest to wirtualna portmonetka, na którą przelewa się pieniądze z konta bankowego lub podłącza kartę płatniczą (debetową lub kredytową). Dzięki temu klient e-sklepu, po założeniu konta, nie musi już za każdym razem wpisywać swoich danych. Wystarczy, że przy kolejnym zakupie wybierze płatność za pośrednictwem PayPal, zaloguje się i po sprawie.
Aby założyć konto w PayPal, podaje się jedynie adres e-mail, imię, nazwisko oraz adres. PayPal daje gwarancję, że dane bankowe oraz numery kart klientów sklepów internetowych nie są widoczne dla sprzedawców. To innowacyjne rozwiązanie jest dziełem samego Elona Muska, który obecnie słynie z produkcji elektrycznych samochodów Tesla oraz planu wysłania ludzi w kosmos…
Błyskawiczne transfery online
Po tym rozwiązaniu, jakim okazał się PayPal, pojawiły się kolejne. Najbardziej popularny na rynku polskim jest Dotpay, który umożliwia szybkie przelewy internetowe jednym kliknięciem. To rozwiązanie, które skraca czas oczekiwania na przelew, który w wydaniu tradycyjnym idzie zwykle kilka dni. Nie ma znaczenia, w jakim banku konto mają Twoi klienci, pieniądze otrzymasz natychmiast – tak, jak by przelewy następowały w ramach jednego banku.
Dlaczego one-click-payment jest proste i wygodne dla Twojego klienta? Wystarczy, że wyrazi zgodę na zapisanie przez system danych z jego karty, by podczas następnych zakupów zapłacić za nie tylko jednym kliknięciem. Co więcej, może mieć pewność, że podane przez niego dane są w pełni bezpieczne, co potwierdzają odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa.
Większa sprzedaż
Dzięki wdrożeniu one-click-payment zakupy w Twoim sklepie staną się szybkie i komfortowe. Na stronie jednego operatorów możemy dowiedzieć się, że wdrożenie tej metody płatności może wpłynąć na wzrost sprzedaży nawet o 15%. Zatem jeśli zastanawiałeś się, czy warto wdrożyć takie rozwiązanie w Twoim e-sklepie, odpowiedź przychodzi błyskawicznie..
Materiał zewnętrzny
Warto zobaczyć
Strona internetowa jako wizytówka
Formy i cele content marketingu