Marketing i reklama Kalendarz Jednodzielny - promocja dla Twojej firmy

Kalendarz Jednodzielny - promocja dla Twojej firmy

W tej chwili wiele osób posiada własną firmę. Nie wszyscy jednak odpowiednio inwestują w jej rozwój, reklamę, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie tych stałych. Niestety, podobne błędy mogą się kiedyś skończyć klapą - czyli po prostu zamknięciem interesu. Warto zatem wychodzić do klientów, prezentować im się z najlepszej strony, jako firma dobrze prosperująca i świadcząca najwyższe usługi, albo też produkująca najlepsze towary. Wśród działań promocyjnych, które na pewno przyniosą pożądany skutek (więcej klientów) jest rozdawanie jakichś darmowych gadżetów. Choć niektórym wyda się to dziwne, naprawdę działa! Jak to możliwe? Poniżej wyjaśnia pracownik drukarni online lobos.promo

Wszyscy przychodzą po darmowe

Ci, którzy już kiedyś próbowali, mogą najlepiej zaświadczyć, że jeśli pojawia się jakaś informacja, iż w tym i tym miejscu można otrzymać jakiś darmowy gadżet, wiele osób decyduje się po niego wpaść. Przy okazji przychodzą oczywiście do konkretnej firmy, z którą być może nie mieli wcześniej w ogóle szans się zetknąć. Jeśli dobrze się wszystko rozegra, przynajmniej część z odwiedzających będzie zainteresowana ofertą i zapewne nawiąże współpracę. 

Za darmo - dla stałych klientów

Gadżety mogą być jednak nie tylko sposobem promocji w celu pozyskania nowych klientów. Można również wykorzystać je, żeby jeszcze bardziej zacieśnić więzi z klientami już korzystającymi z usług danej firmy. Na przykład kalendarz jednodzielny może być nagrodą za bycie stałym klientem, wręczaną osobiście (gdy klient przyjdzie do placówki), albo wysyłaną drogą pocztową. Kształtowanie trwałych relacji z klientami jest bardzo istotne - to oni bowiem będą polecać konkretną firmę znajomym. Nie mówiąc już o tym, że jeśli go powieszą w domu (a powieszą niemal na pewno), spora liczba gości na pewno go dostrzeże i zapamięta nazwę danej firmy. 

kalendarz

Czemu właśnie kalendarz?

Może się pojawić pytanie dlaczego właśnie kalendarz jednodzielny miały być takim idealnym gadżetem  - ale odpowiedź jest bardzo prosta! Długopis zapewne szybko się zużyje, smyczy w tej chwili niemal nikt nie nosi. Podobnie z brelokami - czasem je komuś oddajemy, czasem gdzieś przepadają. Nie zwracamy jednak na nie większej uwagi, nawet jeśli stale są w użyciu. Kalendarz zaś towarzyszy ludziom przez cały rok i często się w niego zagląda. Przez cały rok będzie zatem przypominał o konkretnej firmie. Można również zaznaczyć w nim jakieś ważne dla danej firmy daty - na przykład dzień i miesiąc założenia. W ten sposób klient czuje się jeszcze bliżej danego przedsiębiorstwa. A jeśli się do niego przywiąże, to raczej nie zwróci uwagi na konkurencję - i nawet jeśli jej oferta będzie lepsza, to do niej nie przejdzie. 

Kalendarz jednodzielny jako promocja

Kalendarze jednodzielne nie są drogie do zamówienia, a we współpracy z grafikiem można łatwo wszystko opracować. Logo firmy nie musi być wcale najważniejsze i zajmować całej powierzchni. Na fotografii może być coś kojarzącego się z firmą, a logo umieszczamy na każdej kartce - na przykład w tle, albo przy nazwie.

O nas

Najciekawsze informacje z dziedziny biznesu, prawa czy marketingu

Kontroluj swój biznes pamiętając o chwili relaksu

E-mail: kooperacja@skutecznypartner.pl