Marketing i reklama Strona internetowa jako wizytówka

Strona internetowa jako wizytówka

Strona internetowa jest naszą wizytówką w Internecie, a dodatkowo pracuje na nasze przedsiębiorstwo bez przerwy – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku. Zawsze klient, który jest zainteresowany zakupem właśnie u nas może otrzymać informację. Strona może także nakłonić tych, którzy nie są do końca zdecydowani. Warto więc zadbać o to, aby spełnić kilka istotnych punktów, by klienci czuli się dobrze na naszej stronie i by przekonała ich ona do zakupu właśnie u nas. 

“Mniej znaczy więcej” i w kontekście strony internetowej sprawdza się to idealnie. To znaczy, że musimy zadbać o to, aby treści, które się na niej pojawiają były jasne, zwięzłe, proste i na temat. Dobrze jest dopracować teksty, a najlepiej, aby zadbał o to profesjonalny copywriter, nie chcemy bowiem, aby ktokolwiek znalazł błędy w informacjach na naszej stronie. Pamiętajmy też, aby poruszanie się po niej było proste i w miarę intuicyjne, czyli zadbać musimy także o strukturę strony. Dobrze, gdy najważniejsze informacje jako pierwsze rzucają się w oczy, a później możemy je rozwinąć w innych miejscach, odpowiednio uporządkowanych i skategoryzowanych. 

80% klientów na samym początku analizuje wygląd treści i zwraca uwagę na ewentualne formy graficzne na stronie – dopiero później zabiera się za czytanie. Dobrze jest więc zadbać, aby przykuć ich uwagę w taki sposób, ale również ułatwić im wczytanie się w tekst poprzez odpowiednie ułożenie tekstu na stronie. 

Kolejnym, nie mniej istotnym, punktem, okazuje się to, aby strona internetowa była responsywna, czyli mogła dopasować się do wyświetlenia w telefonach potencjalnych klientów. Ponad 80% użytkowników Internetu przegląda go korzystając ze swojego smartfona. Czy to wystarczająco przekonujący argument? Wydaje się, że jak najbardziej. 

Należy zadbać również o takie aspekty jak działania SEO i widoczności po słowach kluczowych. Prawie 85% klientów trafia na stronę danego przedsiębiorstwa poprzez wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych. Oznacza to, że naprawdę musimy postarać się, aby nasza strona miała odpowiednie linkowanie wewnętrzne, używała fraz kluczowych, używała fraz kluczowych w nagłówkach, ale także aby miała dobrze stworzoną mapę strony czy użyte adekwatne nazwy zakładek. W przypadku pozycjonowania strony rozsądnie jest zwrócić się do firmy, która nam w tym pomoże - nie chcemy sobie przecież zaszkodzić, a pomóc. Warto wybrać takie przedsiębiorstwo, które naprawdę się na tym zna i działa zgodnie z pewnymi wytycznymi Google.

Przykładem takiej strony może być www.adconnect.pl - firma ta tworzy na swojej platformie dedykowaną stronę internetową, na której profesjonalni copywriterzy tworzą unikalne treści, które są przyjazne dla Google. Następnie prowadzone są różnego rodzaju działania reklamowe np. działania SEO, pozycjonowanie, wykorzystanie fraz kluczowych, a także korzystają z mocy jaką daje content marketing. Dzięki temu mamy większe szanse na to, aby pojawić się w wyszukiwarkach internetowych, a nasza strona, która tu powstała, jest dla naszych potencjalnych klientów atrakcyjna, przejrzysta i ciekawa. 

 

O nas

Najciekawsze informacje z dziedziny biznesu, prawa czy marketingu

Kontroluj swój biznes pamiętając o chwili relaksu

E-mail: kooperacja@skutecznypartner.pl