Oferujesz swoim klientom wyrabianie pieczątek? Zobacz, jak skutecznie promować tę usługę

Pieczątki to akcesoria niezbędne w każdej firmie. Obecność stempla znacznie ułatwia przygotowywanie wielu dokumentów oraz uwiarygadnia je. Dlatego firmy, które oferują swoim klientom wybór pieczątek, mogą się cieszyć dość sporym popytem na te materiały. Jako że konkurencja na rynku jest duża, warto skutecznie zakomunikować tę ofertę. Pomogą w tym odpowiednie artykuły reklamowe.
Decydując się na wyrabianie pieczątek, firma usługowa najczęściej wybiera współpracę z jednym producentem sprzętu i akcesoriów, dzięki którym stemple powstają. To dobre rozwiązanie. Dlaczego? Ponieważ nowocześni producenci pieczątek, np. takie firmy jak Modico, zapewniają szereg materiałów reklamowych, które wspierają sprzedaż. Do czego mogą się przydać akcesoria POSM i w jaki sposób je wykorzystać?
Akcesoria reklamowe pomogą Ci poinformować klientów, że wyrabiasz pieczątki
Usługa wyrobu pieczątek zazwyczaj jest jedną z kilku form działalności, jakie prowadzi punkt ich wyrabiania. Niezależnie od tego, czy oprócz tego prowadzisz kiosk z gazetami, punkt dorabiania kluczy czy też sklep papierniczy, możesz spodziewać się, że klienci przychodzą do Ciebie w różnych celach. Nie muszą zatem wiedzieć, że oferujesz również wysokiej jakości pieczątki, które – jak w przypadku tych od Modico – powstają nawet w 15 minut, a więc na poczekaniu. To właśnie dlatego producent przygotował szeroką gamę materiałów POSM. Wystarczy, że wybierzesz te najbardziej odpowiednie i umieścisz je w swoim lokalu. W długofalowej perspektywie przełoży się to na zwiększenie zysków. Dlaczego? Ponieważ stali klienci będą wiedzieli, że oferujesz takie rozwiązanie, a przechodnie również opatrzą się z tą informacją.
Jakie artykuły reklamowe do promocji wyrobu stempli wybrać?
Producenci mają w swoim asortymencie dość szeroki wybór takich rozwiązań. Do tych najciekawszych można zaliczyć materiały POS, takie jak:
- ekspozytory – ten w odpowiednim rozmiarze możesz ustawić na ladzie czy w witrynie, pokazując, jaki design pieczątek oferujesz,
- plakaty reklamowe – mogą zawisnąć w witrynie sklepowej lub też na jednej ze ścian; z uwagi na duży wybór modeli, możesz dobrać charakter komunikatu do swoich potrzeb,
- bilonownica – bardzo praktyczna, a zarazem skuteczna, pozwoli Twoim klientom zapoznać się z nazwą marki przy płaceniu za powierzone usługi,
- notesy – możesz na kartkach z logo zapisywać różne informacje dla klienta – łącząc funkcjonalność ze skutecznymi działaniami BTL,
- ulotki i stojaki na ulotki – ulotka jest skutecznym narzędziem reklamowym, ponieważ pozwala się nieco lepiej zapoznać z typami dostępnych stempli czy cenami,
- torby – doskonałe zarówno do pakowania gotowych pieczątek, jak i innych zakupów klienta.
Warszawa czy małe miasto na południu Polski – te metody promocji działają i przełożą się na Twoje wyniki sprzedażowe. Nawiąż więc współpracę z dobrym producentem stempli i reklamuj tę usługę w swoim punkcie. To Ci się tylko opłaci!
Materiał zewnętrzny
Warto zobaczyć
Kompleksowa usługa dla wymagających, czyli...
Co powinna zawierać umowa pożyczkowa?