Marketing i reklama Zdjęcia produktów do sklepów internetowych

Zdjęcia produktów do sklepów internetowych

Każdy kto będzie chciał promować swoje produkty niezależnie czy w ramach mediów tradycyjnych czy internetowych musi pamiętać, że ważną sprawą będzie przygotowanie ładnych zdjęć produktów. Trzeba zauważyć, że w ostatnich latach fotografia produktowa staje się coraz bardziej istotna i ułatwia prowadzenie sprzedaży. Takie fotografowanie to wszelkie działania, które mają na celu tworzenie efektownych wizualizacji produktów. 

Zdjęcia reklamowe mogą pokazywać stan rzeczywisty produktów, będą również okazją do tego, by ukazać najważniejsze i najbardziej atrakcyjne ich cechy. 

Packshoty

Wśród różnych propozycji zdjęć reklamowych wydaje się, że to właśnie te są najbardziej popularną formą. To ujęcia produktów realizowane na jednolitym tle, dzięki czemu uzyskać można efekt prowadzący do tego, że klient skupi wzrok na produkcie. Zdjęcia takie mogą się albo składać z jednego albo z kilku ujęć. Zawsze jednak zasada będzie taka sama a mianowicie by jak najlepiej prezentować produkty, pokazywać ich najważniejsze cechy. Zdjęcia powinny również oddawać stan rzeczywisty produktów. 

Zdjęcia 360°

W ostatnich kilku latach można mówić o tym, że coraz bardziej popularne stają się elementy 3D. Dlatego również, gdy chodzi o fotografię produktową można mówić o takiej tendencji. Chcąc nadążać za trendami trzeba zauważyć, że zdjęcia 360 stopni, dzięki którym można pokazać produkt z każdej strony są bardzo popularne. To fajna opcja, ponieważ jest tak, że fotografia obrotowa sprawia, żę klient ma okazję zobaczyć produkt z każdej strony. A jest bez wątpienia coraz więcej osób, które chciałyby taki obraz produktów uzyskać. 

Retusz zdjęć reklamowych

Kolejna istotna sprawa to również odpowiednia obróbka takich zdjęć w profesjonalny sposób co wiąże się z ich kadrowaniem oraz retuszowaniem. Będzie to również taki zakres działań jak szparowanie, dodawanie cienia, odbicia, kontrastowanie, poprawianie kształtów produktów, nasycenie barw do kolorystyki, która ma odpowiadać kolorom produktów. 

Fotografia produktowa to proces, na który składają się różne kwestie. Należy na pewno ustalić poszczególne kwestie z klientem, przygotować studio do wykonania zdjęć i same produkty, wykonać zdjęcia, potem zająć się ich retuszowanie, by ostatecznie przygotować pliki do wykorzystania. Niezależnie gdzie zdjęcia będą wykorzystywane trzeba będzie zadbać o to, by jak najlepiej zrealizować oczekiwania klientów.

 

O nas

Najciekawsze informacje z dziedziny biznesu, prawa czy marketingu

Kontroluj swój biznes pamiętając o chwili relaksu

E-mail: kooperacja@skutecznypartner.pl