Płytki Realonda
Realonda SA jest hiszpańską firmą produkującą płytki ceramiczne. Działa na rynku od blisko 70 lat, choć jej początki sięgają jeszcze dalej, bo okresu międzywojennego. Firma została założona w 1920 roku i działała aż do momentu rozpoczęcia II wojny światowej. W tym okresie fabryka nosiła nazwę El Tercio.
Co wyróżnia markę?
Obecnie Realonda jest firmą, która prężnie działa na rynku i nieustannie się rozwija. Dzięki swojemu rodzinnemu charakterowi pozytywnie wyróżnia się wśród innych hiszpańskich fabryk, które zwykle działają w oparciu o korporacyjne zasady. Jak twierdzą pracownicy Realondy, to właśnie dzięki swojej autonomiczności mają możliwość tworzenia produktów zgodnie z własnymi przekonaniami i mają dużą wolność w kwestii tworzenia nowych wzorów. Nie kopiują pomysłów innych firm, zamiast tego tworzą płytki o oryginalnym, wyróżniającym je wyglądzie. Styl utrzymywany podczas tworzenia produktów jest na tyle charakterystyczny, że wystarczy rzut oka, by stwierdzić kto je stworzył.
Innowacyjność, odwaga oraz kreatywność projektantów pracujących dla Realondy sprawiają, że kolekcje wypuszczane przez firmę na rynek wyróżniają się na tle konkurencji. Katalog produktów oferowanych przez firmę jest bardzo rozbudowany, zapoznając się z nim nietrudno dostrzec skłonność do eksperymentowania z wzorami, kształtami czy barwami. Osoby decydujące się na płytki Realonda muszą mieć świadomość, że podobne płytki trudno będzie znaleźć w katalogach innych firm, a co za tym idzie wybrany produkt znacząco wpłynie na ostateczny wygląd przestrzeni, w której zostanie umieszczony.
Płytki Realonda w Polsce
Płytki ceramiczne produkowane w Hiszpanii zaczęły się pojawiać w Polsce już na początku lat dziewięćdziesiątych. W tym czasie sprowadzano tutaj produkty innych producentów, płytki firmy Realonda pojawiły się w sprzedaży na polskim rynku stosunkowo niedawno. Stało się tak przede wszystkim za sprawą konsumentów, którzy znudzili się już ofertą polskich oraz zagranicznych producentów oferujących podobne produkty. Wymagający klienci zaczęli oczekiwać wprowadzania płytek ceramicznych o niepowtarzalnym wzornictwie. Z tego powodu pojawiły się kolekcje z różnorodnym wzornictwem w iberyjskim stylu. Dzięki swojej wyjątkowej kolorystyce płytki pięknie wyglądały na sklepowych ekspozycjach, ale również na ekranach komputerów, dzięki czemu możliwe było ich skuteczne promowanie zarówno w sklepach stacjonarnych, jak również tych działających w sieci. Dużą rolę w budowaniu rozpoznawalności marki, a z czasem zwiększaniu jej popularności odegrały komentarze pozostawione przez konsumentów, którzy jako pierwsi zaufali tej hiszpańskiej marce. Obecnie płytki oferowane przez firmę Realonda mają ugruntowaną pozycję na polskim rynku. Architekci wnętrz, którzy znają płytki tej marki bardzo chętnie wykorzystują je w swoich projektach. Za najważniejsze atuty produktów Realonda należy uznać nie tylko ich cenę i design, ale także jakość. Wygląda na to, że producent nie zmieni raz obranego i świetnie sprawdzającego się kursu.
Warto zobaczyć
Tłumaczenia – język norweski. Biznesowe czy...
Jak wygląda procedura wzięcia pożyczki online?