Relaks Pudełka ozdobne kartonowe - estetyczne opakowania do wysyłki

Pudełka ozdobne kartonowe - estetyczne opakowania do wysyłki

Mówi się, że to “nie szata zdobi człowieka” i “nie wszystko złoto, co się świeci”, jednak trudno nie zgodzić się z tezą, że obecnie w każdej dziedzinie handlu i usług, coraz bardziej dba się także o estetykę pakowania i tzw. efekt “wow”. Współczesny klient to osoba nabywająca nie tylko towar, lecz także jego oprawę, która w dużej mierze wpływa na pierwsze - pozytywne lub negatywne wrażenie. Firma może już w momencie odbioru przesyłki zapunktować w oczach klienta, oferując estetyczne opakowania do wysyłki. To absolutnie kluczowe, bo jak pokazują najnowsze badania marketingowe, konsumenci często kupują “oczami”, więc najlepsze, co można zrobić, to dać się kupić już od progu. Zatem, jak pakować, żeby zapunktować?

Pakowanie małych przedmiotów

Do zapakowania przedmiotów o niewielkich gabarytach, takich jak cienkie książki czy płyty, sprzedawcy często używają kopert bąbelkowych, które zyskały opinię jednego z najlepszych opakowań ochronnych. Tymczasem również producenci pudełek postanowili stworzyć eleganckie kartoniki, które zostały zaprojektowane tak, aby zmieścić niewielkie przedmioty np. niewielką książkę czy płytę. Ozdobne pudełka kartonowe, szczególnie w newralgicznym okresie przedświątecznym, mogą mieć istotną wartość dodaną. Klient, który zamówił drobny asortyment nie musi go rozpakowywać i przepakowywać do innego pudełka, być może narażając nowy przedmiot na uszkodzenie. Z dodatkiem ozdobnego papieru lub wstążki, prezent w eleganckim kartoniku może trafić prosto do rąk obdarowywanego. W przedświątecznym szaleństwie nawet drobna strata czasu na niepotrzebną logistykę związaną z pakowaniem, może być dla wielu przykrym obowiązkiem, od którego z chęcią “umyją ręce” i przerzucą go na sprzedawcę.

Pakowanie plakatów i kalendarzy

Płaskie, papierowe przedmioty, które mogą ulec łatwemu zniszczeniu to zdecydowanie zmora handlowców. Klienci skarżą się, że kalendarz zamówiony na 50. rocznicę ślubu dziadków, ze zdjęciami trzech pokoleń dzieci i wnuków dotarł pognieciony i pomięty? A może plakat z idolem ma liczne zgięcia i nigdy już nie będzie prezentował się dobrze nad łóżkiem fana? Takie problemy, z pozoru banalne, w oczach klienta bywają solą w oku klienta. Trudno się dziwić. W wyniku niewystarczająco starannego zapakowania wysyłki, w gruncie rzeczy otrzymał niepełnowartościowy towar. Jak tego uniknąć? Wystarczą płaskie, eleganckie kartoniki, wyglądające jak teczka wizytowa, które zapewnią bezpieczną dostawę i satysfakcję klienta. Można je znaleźć np. tu: https://www.rajapack.pl/kartony-pudelka-opakowania-kartonowe/kartony-pocztowe-opakowania-wysylkowe_C1140.html i wybrać rozmiar opakowania dopasowany do waszej oferty handlowej.

Pakowanie większych gabarytów

Z pewnością niejednej firmie zdarzyło się wysyłać towar zapakowany we wcześniej używane kartony. Być może nawet było na nich logo dostawcy lub podwykonawcy, ale uznane zostało to za nieistotne – ważne, że pomieści gabaryt, który trzeba spakować. Wykorzystanie zalegających w magazynku kartonów niewiadomego pochodzenia, to grzech niejednego sprzedawcy. Współczesny klient wymaga więcej i dostrzega różnicę między starym, używanym wcześniej opakowaniem, a zupełnie nowym, przeznaczonym specjalnie dla niego. Dlatego, jeśli zależy nam na dobrym wrażeniu, zapomnijmy o “kartonowym recyklingu”. Ozdobne pudełka kartonowe, nawet sporej wielkości, są zdecydowanie na kieszeń nawet niewielkiego przedsiębiorcy. Zależy Ci na promocji marki? Nie oszczędzaj! Nawet drobny szczegół może zadecydować o twoim “być lub nie być” na rynku. Po co ryzykować?

Pudełka ozdobne kartonowe i estetyczne opakowania do wysyłki powinny być oczkiem w głowie każdego przedsiębiorcy, który prowadzi sprzedaż wysyłkową, niezależnie od gabarytu czy wartości przesyłki. Co prawda nie “szata zdobi człowieka” i nie karton zdobi zawartość, jednak z pewnością dodatek staranności i dbałości w przygotowywaniu wysyłki będzie działać na waszą korzyść.

Artykuł sponsorowany

O nas

Najciekawsze informacje z dziedziny biznesu, prawa czy marketingu

Kontroluj swój biznes pamiętając o chwili relaksu